tekniska museet

har varit på tekniska museet idag och de var häftigare än jag trodde. :) haha, har lite roliga grejer som hände där också men de är lite personligt och de mesta handlar inte om mig ;] ;p haha. orkar inte ta upp personliga grejor om andra, känns lite taskigt om inte dom vill. fast så hemskt var de inte men nu bryr vi oss inte om de...ska inte sitta här och skriva om hur jag inte ska skriva grejer och blablabla..fattar mkt. okej? vi for hem vid 17:30 och var hemma efter 19:00 någon gång ;p haha. tog ett tag ;] fick byta från tunnelbana till gå till buss till tunnelbana till flygplan .. okej inte flygplanet men aja ;] tog en tid iaf. nu har vi ätit hammburgare och mina små kusiner Nora och Ellen har kommit hit till campingen för dom ska i morgon fortsätta till Astrid Lingrens värld :) ikväll ska jag ta en dusch, för alla ni som ville veta ;p

juste...på tekniska museet såg vi en 30 minuters film som hette "flyga" . vi såg den i 4D :):):) fatta hur skoj de var  :D hoppas dom börjar med 4D i umeå med riktiga filmer :D de var såhär...när man satt i stolen så for den fram och bakåt och åt sidan och massa. sen typ t.ex när de var vatten som plaskade så fick man ett vatten sprut på sig och sen när de blåste så blåste på oss och när hästarna galopperade så var de som kulor i stolarna på rumpan så då blev de typ rumpmassage och massa massa massa annat ;D gryyyyymt :D

saknar dig arne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback