ska fara och bada i sjön :)

clara sov som sagt med mig inatt ocksâ och jag hörde inga ljud för att vi hade stängt alla dörrar och fönster ;] hhihi, men assâ de var fett läskigt första natten :( vet inte om hon ska sova med mig inatt ocksâ men...;p de gick bra för mig att sova inatt :) nu pâ morgonen har vi varit och handlat lite och jag och clara har sjungt lâtar frân grease,t.ex you're the one that I want och summer nights :] nu ska vi i allafall fara och bada i sjön. har just snackat med mina smâ busfrön moa,madde & emma :) dom skulle ocksâ ha skoj idag :) ;p haha. de är ju bra att ha skoj i allafall :) men nu ska vi dra sâ vi hörs senare ikväll?:)<3 pussiii:*:*  vi ska cykla till sjön<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback