saltvatten

har varit pâ stranden igen och badat och solat. de var jag,helena,clara,nora och fyra andra tjejkompisar :] vi hade de grymt skojsigt och skrattade och hade de bara bra. jag och helena skämtade lite om clara och paula hela tiden när vi var i vattnet :]] haha. assâ nästan för mycket skoj. sen sâ kändes de som att jag drack halva havet för jag fick hur mycket saltvatten överallt..näsan,munnen,ögonen,öronen..har nyss skypat med mamma och hon har de bra. hon lever , (tackgodegud) pappa ocksâ (y) alla btw. eller ja..inte dom som redan är döda men skitsamma..i morgon tänker jag ocksâ skypa med henne vid 21:30 kanske?:) ska se film nu pâ youtube. hade bra.piz!
-
ny bikinin pâ bilden och ny klänning som jag köpte i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback