jag skypar med min mamma och min hund :]

ikväll har vi varit och badat i sjön och nu skypar jag med mamma och min hund ;] haha. ganska soet. min hund sâg mig pâ datorn och jag pratade med honom fast han svarade dock inte..-.-  buhu :( haha. men när jag sa sitt och ligg sâ satte han sig och la sig :) saknar dig simba (min hund) hihi. mamma gav mig tvâ recept pâ kladdkaka och chokladsockerkaka och troligtvis sâ tänker jag och clara baka de nâgon dag. hon älskar choklad. verkligen älskar. snart ska jag väl gâ och lägga mig I thiink ;d i morgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra men jag tror vi skulle nâgonstans med bil nära sjön sâ jag kunde ta kort pâ utsikten :) den var väldigt vacker.

assâ söta vänner jag har <333333
saknar er sjkt mycket :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback