gröna lund med sofie

har haft en grymt härlig dag idag på gröna lund. var där många timmar ooch åkte många häftiga karuseller. både roliga och läskiga! fränt som in i nånting. om inte sofie hade varit där hade jag inte kunnat åka någonting för att brorsan ville inte åka något..sofie och hennes brorsa edward fick mig att åka insane, satt typ och dog hela vägen men nu när jag har åkt den ångrar jag ingenting! sen så har både jag och sofie köpt ett kort som dom tog när vi åkte den nya berg & dal banan som heter twister. haha. kommer ha de uppsatt i mitt rum ;d världens face på oss båda men okej. något jag aldrig glömmer sofie<3 måste hängas vid mera :*:*:* for hem vid 18:00 och nu ligger jag bara i sängen och chillar och ser på svensexan 2 :) awsome. de blev grillat idag också ;p haha. men de är ju gott så ;D;D men..i morgon ska vi till gamla stan och gå runt och titta och såånt ;p
-
fritt fall
insane som jag åkte :D:D:D frääääääääääänt ;*
berg & dal bana
sofie och jag åker kvasten! grymt skoj!
ahaja
tobbe trollkar

Kommentarer
Malin säger:

fina bilder! :D ha en bra kväll

2011-07-19 | 20:02:50
Bloggadress: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback