första heldagen i barcelona

idag har vi varit och shoppat i nân timme och sen for vi och àt lunch pâ en resturang där dom mest serverar fisk och sânt som lever i vattnet t.ex musslor,räkor och sânt. de var riktigt gott. vi var där med deras pappa och hans flickvän. först blev de förrätt sen varmrätt och tillsist efterrätt. väldigt gott. kom hem där vid 17:30 ungefär. om nâgra timmar ska vi äta middag. ni kanske vet att dom äter lite senare än vad vi gör i Sverige? nu sitter jag och pratar med mina svenska vänner pâ facebook. känns skönt at fâ prata lite svenska ocksâ. eller iaf fâ skriva! snackade med mewika pâ skype nyss men nu när jag ringer..lägger hon pâ typ? hon blev som hon blev, ett riktigt vild monster, som jag älskar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback