dinópolis

idag har vi varit pâ nàgot som heter "dinópolis" . de var i allafall massa dinosaurier fast ja..dom levde inte som ni kanske redan har räknat ut eller förstod. assâ de var hur häftigt som helst. vi började med att se en 3D film och sen sâ for vi och kollade pâ massa fosiler och skelett osv osv. :) sen sâ..ja vi sâg väldigt mkt häftiga grejer men man fick inte ta kort pâ de sâ jag har bara nâgra kort frân typ ute och när jag och clara har 3D glasögon pâ oss, väldigt söta vi är. sen avslutade vi dagen med att se en film i 4D. mycket bättre än i stockholm när min familj sâg en film där. här sâ kändes de som att man var i bilen och mötte dom där dinosaurierna och lavan och allting. väldigt häftigt. sen sâ fick vi som âka i en bât och se hur människorna ändrats frân apa till människa osv..vi âkte pâ vatten i huset. har ni âkt kärlekstunnel nâgon gàng. de är som sà fast vi sâg annat osv ;] svârt att berätta..sen fick vi även âka i som en "bil" fast dâ sâg vi dinosaurier och sânt..bild nedanför alla tezxt.men jag har sâ mycket  jag vill berätta men sâ kort tid. vi ska snart äta lunch. sen vet jag inte vad vi ska göra. juste..mitt linsskydd som jag har för kameran är sönder..vi hittade massa glas i min kameraväska sâ dâ förstod jag vad som hade hänt. men vi hade väldigt tur att de inte var objektiv glaset för dâ hade jag fâtt köpt ett nytt objektiv. nu behöver jag bara köpa linsskyddet och de kostar typ 200 kr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback