blixtrar och dunder...dissen är stor..älskar dig

för de första så vill jag säga att de inte var skoj att vara på stan i shorts och linne när det regnade och blixtrade. men åt andra sidan så var de ändå skönt ute ;] men jag och madde gick och köpte ett paraply direkt. sen så har jag köpt en t-shirt, en lång ärmad och hårspraaay (YyY) sen så köpte både jag och madde en mcflurry ballerina kladdkaka, gott säger jag bara! finns att köpa på McDonald´s. när vi var inne på kicks så skulle madde lukta på en parfym så då sprutade hon med den och då sprutade hon den rakt i ögat på sig själv..skillzz cheey!?!?:) sen så tog vi bussen hem 14:10 fast den kom 14:20 men anywaaay..hade en grymt rolig dag med dig! btw..dissen är väldigt stor..killarna dissade oss..dom som skulle vara med oss. blev väldigt besviken på en speciell kille som lovade..du vet vem du är!:/ men du är ändå bäääzt i världen :))) yeey! hejdåååe :D
Nikon D-3100 18-55 mm objektiv
t-shirten jag köpte btw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback