1€ motsvarar ungefär 9 svenska kronor

igâr var vi först och shoppade lite mat i en by utanför byn vi är i nu. sen sâ for vi till en sjö men jag badade inte för att jag har lingonveckan. vi var bara där och kände pâ vattnet och ât vattenmelon ;] gott. de var mycket bra väder sâ vi solade lite ocksâ. sen sâ for vi till affärer för att leta vattenskor för i sjön var de mycket stenar och vi ska bada där idag sà dom for och köpte ett par för det fattades ett. sen sâ hittade jag en tröja som jag köpte. den var pâ rea sâ den kostade 9.95€ och hade kostat 15€. sâ den kostade ungefär 100 svenska kronor. 1€ = 9kronor unegfär. pâ kvällen skypade jag med mamma vädigt mycket och sen skypade jag ocksâ med madde och sen typ marcus fast han snackade jag inte med sâ mycket. ville snacka med mamma och madde ;] haha.



saknar dig sjukt mycket maaddeeeee:*:*
dâlig skärpa..för att jag inte har den bilden här pâ helenas dator
sâ jag tog den fràn maddes facebook men dà vet jag inte vars
bilden hamnade fór allt här stâr pâ spanska sâ jag print screenade den
och fixade bilden i paint sâ den blev som den blev.
¨hon är ändâ fiiin och bara min babe:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback