hårförlängning?

kan berätta lite mer om dagen..hade lagpass idag på morgonen och då hade vi spanska först och sen hade vi då so. jag och madde håller på med en tidning på so. den kommer bli as bra om vi någonsin blir klar med den..tror faktiskt att vi måste jobba hemma också med den, suck.-.-' sen idag hade vi engelska och då skulle vi göra ett prov. vi ska skriva en berättelse på engelska (såklart) och i dåtid. hann nästan 4 sidor men fortsätter nästa engelska lektion. vi har bara två lektioner på oss att blir klara...ååh har ingen fantasi! kommer typ skriva om enhörningar på en färgglad regnbåge. och sen kommer my little ponny in och säger "nanannanaana BATMAN!" min fantasi...efter skolan for som sagt jag och emelie till stan. vi höll på missa bussen, haha. skills! jaoja^^ devetni. vi åt en cheeseburgare på max och träffade sen anderas ett tag innan bussen kom. men jag kom hem där vid halv 9, fick skjuts av mamma från busstationen.de var sjukt kallt ute så jag ville inte cykla hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback