härlig dag

jag,olle och madde gick ner på byn efter lunch någon gång för vi hade lång rast så ja..finns inget att göra på skolan typ. vi gick ner till medis och då såg vi att de var skum där..förklarar bilden när han har skum i ansiktet. sen så gick vi på bibblan och var retard där och blablabla..har inte så mycket att berätta. när emelie var med mig så hade vi inget liv för vi satt vid datorn och skrattade åt typ olika video på youtube, gaaalet skoj anyway. laddade hem några skitsköna låtar också ;) haha. jag och emelie diggar stenhårt! sen var de träning och jag följde med dit men jag spelade inte för jag är lite förkyld. men jag och emma nickade till 14 där med varann :) vi har rekord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback