kvällen nere vid älven med mina bästa!

jag hade smsat med emil och alexander och sagt att dom kunde komma ner till älven och grilla med oss och jag sa: nu går vi ner kommer ni? när jag gick in i bastun för att hämta en tändare sitter dom där inne och skrämmer skiten ur mig och ååh..fick världens hjärtattack..dom kommer få igen..vänta bara! MOHAHHH. hm..de där lät inte läskigt, jag kan inte skrämma någon. jag är inge läskig..anyway..alexander for hem efter typ 10 minuter. jag,clara och madde gick och hämtade korv medans emil gjorde eld. sen så grillade vi korv och marshmallows. jag hade marshmallows i ett korvbröd. de var faktiskt riktigt gott,inte dåligt alls. sen så började vi snacka om att de var en gubbe på andra sidan som stod och tittade på oss och att han började simma mot oss och massa. faktiskt..när man väl tittade mellan träden på andra sidan så inbillade man sig att de stod någon där så jag blev skiträdd. trodde jag skulle bajsa på mig men jag vågade inte säga ngt ;]] haha. efter 22 någon gång började vi släcka elden och gå uppåt. haft en härlig kväll! tack!!<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback