hur jag sminkar mig dagligen

de var en tjej som heter amanda som frågade om jag kunde göra ett inlägg om vad jag använder för smink så de tänker jag göra. jag tänker göra ett vanligt inlägg med bilder om vad jag använder för smink dagligen.
bilderna kommer jag ta från google för min kamera är på laddning inför kvällen :)

antingen använder jag denna mascara eller...
..denna som är vattenfast.
jag föredrar nog...den som inte är vattenfast..jag gillar borsten och ögonfransarna blir längre och mer svartare. men den som är vattenfast är också grymt bra. dom är nästan lika bra. och den vattenfasta kan jag då säga att de verkligen är vattenfast! har haft en annan mascara förut där de stod att den var vattenfast men jag blev helt svart under ögonen när jag var nere i vattnet och dök.
~
sen så brukar jag inte använda foundation så mycket nu för tiden men ibland använder jag de så jag ska visa vilka jag brukar ha..
brukar använda denna mest, den är köpt på body shop och mkt bra!
eller denna, men..den blir som orange färgad på huden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback