han hällde coca cola på mig

idag började dagen med att vi hade lagdag och då tog jag och moa först fysik/matte och sen sy slöjd. madde var inte i skolan idag för att hon fortfarande hade feber ;/ vi får hoppas att hon kommer i morgon. sen idag så fick vi spanska och svenska läxa så nu blir de att plugga. har även fysik läxa också :]] är inge bra i fysik..just innan spanska lektionen idag hällde marcus coca cola på mig...i håret och blablabla...inte OK..hatar dig! ;(( okej inte hatar för hatar är ett starkt ord. nu har jag sett slutet på harry potter del 2, så gryyymt bra film! ron är as snygg btw! ;]] är de bara jag som tycker de eller?! nu ska jag städa lite här uppe och sen vet jag inte vad jag ska göra..fast nu ska jag på toa ;]] haha. detaljer!! skoja. hejdå :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback