fortet med emelie och clara

idag har jag,emelie och clara varit i stan. vi tog bussen in klockan 11:10 och sen for vi på fortet i 2 timmar! de gick väl sådär ;p fick bara 525 poäng men aja ;]]]] sen tog vi en mjukglass och jag visste inte att de fanns barnbägare och blablablaa...svårt att förklara!! hatar dig emelie!! nä jag älskar dig gumman ;]<333 blev bara lite ägd..men aja! sen så gick vi in på MVG och raggade killar, snygga snygga killar. HAHAHHAHA juste..de var killar som satt inne på donken och när vi gick förbi tittade jag in och då gjorde dom slängkyssar mot mig, höll på skratta ihjäl mig. sen så har jag köpt ett par jeans leggings på H&M. vi åkte med emelies mamma hem vid halv 5 ungefär. i morgon ska vi också till stan  :D



Kommentarer
JULIA säger:

sv: ja oja!;]

2011-08-16 | 22:07:57
Bloggadress: http://juliaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback