bra kämpat bruttor

sen kväll igår = bra
tidig morgon = dåligt


fick lov att vakna tidigt så att jag skulle hinna klippa gräsmattan innan jag skulle på match här i vännäs. så..blev att kliva upp ganska tidigt och dra sig på sig kläder och stövlar och ut i dimman med lite regnskurar nu och då och klippa den förbaskade stora gräsmattan med buskar och träd jag måste förbi och allt. men de gick bra. matchen  gick även ruskigt bra. vann med 2-1 mot sörfors. däremot kan jag säga att jag hatar att spela på konstgräs för man får sår på knäna hela tiden...vilket jag har nu. jag smsade med william björk och sa att vi hade match idag så han kom och kollade..haha, creepy! :] men.. nu har jag duschat och snart ska jag äta och sen kommer emelie, hade bra! :)
diggar skorna fett mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback