hade lovat men

hej! 
hade lovat er en bild på klänningen och mina skor med kameran är på laddning så det får bli bilder imorgon. en bra start på helgen kanske?:) haha. 
 
 
Idag på morgonen hade vi nationellt prov i matte. gick rätt så bra men skulle nog kunnat gått bättre om jag var bättre i matte, hehe. Vi hade rast från 10:10 till 11:55. Jag och Emelie gick ner på byn och köpte coca cola och kexchoklad sen gick vi till matsalen och åt lunch. Efter skolan drog jag hem och pluggade inför musikprov som jag har imorgon. hoppas det går bra...
 
nått jag må säga är att det har varit grymt skönt väder idag! solen sken hela dagen och solen är fortfarande uppe och klockan är snart halv 10 på kvällen.

Kommentarer
Sara - Hold on be strong säger:

Fint!!

2013-05-17 | 00:11:49
Bloggadress: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback