swim little fish

 
Idag tog jag och clara en "sovmorgon" till halv 1, tänkte gå till stranden sista dagen men vi försov oss.Vi drog och åt lunch med pere, hans mamma, hans två sönder, maria, clara, helena och anna. förrätt, varmrrätt och efterrätt. Senare drog jag och hon på akvariumet här i barcelona, träffade typ 5 svenska killar som vi snacka med ett tag. ♥ nu ikväll har vi ätit tortilla och jag har packat hela kvällen typ. snackat med pojkvännen, duschat och bara tagit det lugnt. Nu måste jag snart sova för jag ska upp klockan 7 och fara sedan till flygplatsen. drar hem till sverige.... 11:10 far flyget. 

Kommentarer
Mamma till William och Wilma säger:

God kväll.FIna bilder..Ha en fin sommar.kram

2013-07-30 | 21:40:34
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se
Lalitta säger:

Åh vad kul att du varit i Spanien! :)
Jag åker dit imorrn, wihoo! :)

2013-08-01 | 17:47:33
Bloggadress: http://littleblueivy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback