so prov, check √

hade so prov idag, inte lätt det där. gjorde det lätta provet men ska testa mig på det svåra nån annan dag ♥ duktig jag är. idag hade vi första fysik lektion. fattar ingenting. vi kommer förmodligen även ha nationella i fysik senare,...inte kul. 
efter skolan hade vi spelning, höll på tills halv 5 och sen klockan 6 - 7 hade jag träning i vännäsby. 
min älskling klarade moppe provet idag♥ grattis sötnos. så ikväll kom han och hämtade mig på träningen i hans epa. sen for vi hem till honom ett tag. vid halv 9 skjutsade Johanna hem mig på hennes moppe och sen dess har jag fyllt på min dipdye. har skolfoto imorgon!! ånej.
söta du<3
haha typ dagens outfit?<3
 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback