saknar dig zamira

igår kväll blev det inte som jag hade tänkt mig alls. det var planerat att jag skulle vara med madde vid typ 9 då jag skulle hem från byastugan men hon for till umeå och såg bio med moa,maja,linus och jesper istället. då blev den kvällen förstörd. jag och madde har bråkat i veckan och nu är vi typ vänner så det kändes bra att jag skulle få vara med henne på lördag men...blev inte så...
så istället igår kväll va jag ju till 10 på byastugan och sen spelade jag lol med marcus,danne,pontus och dannes lillebror.  
saknar dig zmiren.

zamira är i gotland nu i en vecka...vad ska jag göra nurå?
måste va med dig nästa helg sötnos!

Kommentarer
zamira säger:

åhh jag saknar dig med! emilia följer nog med mig till umeå men klart vi ska träffas då! <3

2012-10-14 | 13:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback