Sommarlov

idag va de skolavslutning och det var väldigt fint väder. minns förra året då de va inge bra väder alls. hade med mig systemkameran så tog lite kort. fast emma lånade den och tog dom flesta korten. sen så gick jag,jesper,madde,emil,emil,dennis,petra och några fler och käkade pizza nere på byn. Vi fick ju våra betyg idag, är väldigt nöjd över dom. har höjt mig ganska bra på vissa. sen for jag och madde och chillade lite. vi träffade även erik och då färgade jag hans hår ljusbrunt. haha. så vi följde med honom och köpte en hårfärg och en handduk, så gjorde vi det vid älven.
Nikon D3100
klassen .
bjuder på en bild nu och resten imorgon. okej?:)

Kommentarer
emelie säger:

tack för alla fina bilder på mig mongo c:

2012-06-14 | 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback