övik

Igår var vi på paradisbadet med mammas släkt för att min morfar har fyllt 70 år i November, ja lite sen födelsedagspresent men bättre sent än aldrig. sen for vi till dom och åt och såg på melodifestivalen osv osv..vi for hem vid 10 så vi var hemma vid halv 12
den underbara förrätten var jättegod. älskar räkor så...ja :) sen blev de varmrätt och de var något med älgkött med japansk smak. sen blev de tårta och chokladbollar till efterrätt. jag fick en födelsedagspresent eftersom dom kommer säkert inte komma på min födelsedag, dom bor ju ganska långt bort och sånt. fick två böcker så nu blir det att börja läsa mycket som aldrig förr!
avslutar med en vacker bild på min älskade mamma och finaste morfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback