du är konstig men söt

dagen bestod av helt okej lektioner, ganska få så de klarade jag ju lätt av. heh. började dagen med so och sen gick jag iväg från lektionen för jag hade sånglektion med hans-olov i 20 minuter. klockan 10 hade vi engelska förhör och sen blev de lunch. till lunch blev det riktigt goda kebabspett med ris och sås. sen hade vi HK i 110 minuter, haha. alltid lika kul att ha HK med mina underbara roliga konstiga vänner som gör lektionen lyckad! efter de hade vi en timmes rast så då satt jag,moa och madde å snackade med johannes. 14:10 blev det matte med jörgen. vi har fått nya platser i klassrummet så jag sitter längst bak med erik. 14:55 fick vi sluta för jörgen skulle typ fara till fjällen eller något sånt, haha? väntade tills jesper hade slutat och sa hejdå till honom och sen drog jag hem. gick hem i snöstormen. kallt . tur att jag överlevde,


Kommentarer
Mathilde säger:

SV: Tack... =)

2012-02-16 | 21:53:20
Bloggadress: http://happyfluffy.blogg.se/
Mathilde säger:

SV: Tack. =D

2012-02-16 | 21:55:05
Bloggadress: http://happyfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback