akta så inte aina kmr och tar dig!

har tyvärr inte tid att svara på kommentarerna ni har kommenterat idag men jag gör de så fort jag sätter mig vid datorn i morgon :) okeeejj?:) bra.
va på ikaros idag med mina små bruuuddz. sen så kom polisen dit och ja,..massa -.- vi hade sen en frågesports tävling, men vi vann inte..poliserna va också med och deras lagnamn var "aina" , passande namn! -akta så inte aina kommer och tar dig ikväll! nu är jag hemma och har sett omröstningen på idol. ena amanda åkte ut, tror hon hette amanda f. moa lingdell tyckte jag var grymt bra, de är hon oftast. men på första låten hon sjöng var hon mindre bra...men hon gick i allafall vidare.

Kommentarer
Rafaela ♥ säger:

Vinnaren av dagens blogg har utsetts, http://rafaelasfoton.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-vinnaren.html#comment , kika in & kolla om du blev vinnaren denna gång :D

2011-11-19 | 12:06:46
Bloggadress: http://rafaelasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback