torsdag och fredag

torsdag

ehm okej. på torsdagen for jag ju hem från skolan och då såg jag på typ film. hihihi. på kvällen for vi på droskan i Umeå och åt middag med typ flera pers till. en tjej fyllde 85 år. okej ingen tjej, typ en tant :]] hihi. hon är dööv ;(( tragiskt. men vi for hem där efter 21.00 någon gång (yy) asm?:) arå. när jag kom hem så typ la jag mig och sov. var helt dödens jue..
fredag
på fredagen hade vi elevens val och jag har ju sexualkunskap då. vi började med att se filmen juno som handlar om en tjej som blir med barn utan att hon vet om de så hon tar typ gravidtest och de visar att hon är med barn och sen ja..ni kan ju se den om ni inte har sett den vettjá. sen till lunch blev de rester , typ pannkaka :) haha. efter lunchen va vi nere i datasalen och tittade på typ sidor där man kunde läsa om könssjukdomar och allting :) riktigt trewwwligt bara! efter skolan följde emelie med mig hem. vi lagade mat och sen vid 17:50 tog vi tåget in till umeå. de tog bara 20 minuter. fett värt! det kostar lika mycket som en bussresa ;]] när vi var i stan träffade vi typ sjukt många och bara hade de förjävligt skoj!!!!! asså helt galet...hahahhahaha! sen for vi på discot som var där. vi for typ dit vid halv 9, typ närmare 9 kanske till & med. sen tog jag och emelie bussen hem 23:30 ;d<3

Kommentarer
emelieeeee säger:

ahhaah du menar tåget idiot.♥

2011-12-18 | 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback