smör i marcus hår

i skolan idag så hade vi inget speciellt. på lunchen blev det typ matkrig mellan emma och marcus. emma tryckte tydligen smör i marcus hår och osv..vet inte riktigt. dom är lite..speciella om jag ska uttrycka mig så. jag och madde for till min farmor och farfar och hälsade på på lunchrasten. bara lite skoj att göra ngt. sen for vi ner på byn. sista lektionen hade vi idrott och då skulle vi fara och springa på vännäsborg, sen var det väldigt nära till mig hem. typ 100 meter..:))) kom for hem säger jag bara. men jag har inte duschat ännu ;] heh. till middag idag blev det potatis och leverbiff. snart ska jag duscha. men nu ska jag spela lite sims 3. haha.

Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆ säger:

snygg bild :)

2011-10-11 | 19:16:06
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
iiiden med 3 i säger:

sv: ja , inte åkt de sen vintras :D

2011-10-11 | 19:17:16
Bloggadress: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback