ett inlägg från discot igår

discot igår var lyckat som sagt. men de var tråkigt att jag och madde fick lov att fara vid 23:15...bussen gick hem 23.30. vi höll på missa bussen pga att dom inte kunde hitta min jacka på discot..men vi hann med bussen som tur var :) men om de inte hade varit lång kö till bussen hade vi säkert missat den. på discot var de hur varmt som helst men de var jätteskoj. dom jag var med där var madde,emelie,julia,carro och natalie. vi stod typ och dansa hur mkt som helst efter någon timme . haha. vi stod uppe på scenen också och allt. hur kul som helst. men när jag kom hem blev de bara att gå och lägga mig för jag var sjukt trött. höll på somna i bussen så..

Kommentarer
emeliesötastlundmarkjao! säger:

ni skulle varit kvar längre!:/♥

2011-10-29 | 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback