fotbollslägret är över

skönt att sommarproffs var avslutat. efter lunchen spelade vi turnering och mitt lag och de blåa laget kom delad först plats. vi hade tre lag. dom gula fick inte ett enda poäng ;p haha :* daniella bleev lite puttiiputtputt , :]<3 sen så fick vi glass och banan och oj vad daniella och petra skrattade när jag både skulle äta glassen och bananen. först så gick glassen sönder så jag hade en halv isglass i munnen och höll på skratta ihjäl mig. sen när jag skulle äta banen tänkte dom ju bara snuskiga saker så..ja de blev som de blev ;p dom är söööta:*








Kommentarer
danni säger:

klart vi är söta!;)<3

2011-06-23 | 19:08:33
Bloggadress: http://daniellafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback