lilla pojken skrämmer mig och sofie

de är sant sofie ska du bara veta.
de var såhär..jag var hos sofie en dag när vi hade badat och sånt i älven i vännäsby. när vi då kom ner från hennes rum och gick in i köket så såg jag något i ögonvrån och där stod han..lilla pojken stod bakom källardörren och visade sssch tecknet åt mig. sen smet han antingen upp eller ut. jag berättade allt för sofie och först blev hon rädd men sen sa hon att jag bara inbillade mig. senare så gick vi ner till hennes källare för att hämta torra kläder till sofie och då såg jag skuggan och både jag och hon hörde ljud så vi vågade nästan inte vara kvar där nere längre. vi frågade hennes brorsa om de stod någon bakom dörren tidigare men dom sa att de inte gjorde de. dom låg i soffan i vardagsrummet som är typ just intill dörren..

jag lovar sofie. lilla pojken vare och han finns kvar!


Kommentarer
sofie säger:

IDA! det finns ingen liten pojke.. apsolut ingen som drunknade i älven när han var 4 år nedanför vårt hur.. åh vad jag hatar att va ensam hemma.. har jag föresten sagt att jag och du är typ cp störda... om inte, då har jag sagt det. när det regnar blir det föresten ännu läskigare, för då vet jag inte om det kommer någon gående.. ja har öppnat dörren till källarn och tänt alla ljus där nere..hahah jag är världens tönt! :]

2011-07-13 | 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback