tvåorna från frisör och stylist

 
Tog tåget till skolan idag för att jag missade bussen...Första lektionen skulle tvåorna från frisör och stylist planera "modeshow" som vi ska ha v41 tror jag att det var. Dom testade en sminkning på mig så jag blev helt sotig från topp till tå. Efter det hade vi en timmes rast så då gick jag ut och träffade Sebbe. Sedan hade vi matte, lunch, svenska och sen slutade vi 14:10. 
 
Nu ikväll har jag varit ute och sen gick jag och mötte pojkvännen vid vännäsby så nu är vi här hos mig. 
Imorgon har jag sovmorgon så jag börjar klockan 10.00 men måste ta bussen 09:10..
 

Kommentarer
Sofia - Lever drömmen i LA säger:

fin!

2013-09-18 | 05:15:21
Bloggadress: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback