sommarromans

Hoppas att det håller mellan jag och jesper och att jag får en underbar sommarromans med honom ♥ älskade han så otroligt mycket, min underbara skatt. Sov hos honom igår, älskar att vakna upp bredvid honom och somna med honom för den delen ♥
 
Igår kom vi hem vid halv 1 på natten. Jag,Jesper,Dennis,Mewika,Petra,Emil,Simon,Emil och Olle var i Mewikas stuga och grillade, solade på bryggan, lyssnade på musik och levde livet. Vissa sov över och några drog hem och sov. Vid 12 tiden idag drog jag och Jesper hem till mig och vi köpte glass och coca cola. Idag har jag och jesper gått nere vid älven med hunden och solat, spelat fotboll och spelat kubb♥ perfekt dag med pojkvännen.
 
Ikväll har vi sett film och nu ska jag snart duscha och sen får vi se vad vi ska göra :) Det är ishockey VM ikväll, Sverige vs Schweiz. Sverige leder just nu med 2-1
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback