let's get naked!

 
Hade träslöjd på morgonen och läraren var borta så vi hade våran bildlärare som vikarie. Jag och Isac satt ute i solen hela tiden och skrev utvärdering och snackade en aning..Men jag blev klar med utvärderingen i allafall. Efter det hade vi teknik och då håller vi på att göra en bil av en råttfälla. Jag, Marcus, Rasmus och Sofie är i en grupp så jag och sofie håller i stylingen på bilen och dom fixar så att den kan rulla:)
 
När det var lunch for jag och jesper och käka skrovmål, jag är så snäll så jag bjöd honom. Klockan 12 hade vi svenska och då skulle vi redovisa om en författare. Efter det hade vi idrott och då skulle jag skriva ett "prov" och en utvärdering sen fick jag sluta. På so lektionen spelade vi brännboll mot 9A och sen fick vi sluta tidigare. Jag drog hem, tog fram solstolen och la mig och njöt i över 1 timme. Nu håller jag på att steka potatisbullar♥
 

Kommentarer
Sanne-Madeleine Håkansson säger:

sv: ingen orsak :D allt bra?
tack så mycket :D jag älskar den! :)
kram

2013-05-22 | 20:08:51
Bloggadress: http://sampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback