borta bra men hemma bäst!

 
Äntligen hemma från en lång resa! Vi räknade ut att det tog cirka 19 timmar från Murmansk till Vännäs..
Sov rätt mycket i bussen men inte tillräckligt för att vara pigg än idag. Vi kom till Vännäs vid 23 igår natt. Va inte så trött då för jag hade som sagt sovit i bussen och lite i bilen från Luleå. Men somnade där vid halv 1-1 kanske.
 
Imorse hade jag kemi prov som inte gick såbra men sa att jag inte hade pluggat och han sa att jag skulle göra så gott jag kunde, och annars skulle jag få göra om det :) Till lunch idag var det potatis och korv. Varje måndag slutar vi 14:20, med det menar jag att jag är hemma nu och väntar på att Jesper ska komma hit ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback