ny jobbarvecka

lite trögstart på den nya jobbarveckan men klarade av den. Jobbade till 16:00 idag för att ta igen från i fredags då vi slutade 11:00...Efter jobbet drog jag hem, la mig i soffan och såg ett avsnitt av pretty little liars. ikväll hade jag fotbollsträning och nu efter det har jag sett pretty little liars och tagit en varm och härlig dusch. 
 
imorgon blir det att stiga upp 7 för att göra sig i ordning för jobbet. till lunch imorgon ska jag och madde kanske fara på pims och äta thaimat. 
 
 
Jag kan se igenom dig

Kommentarer
Filippa Wallin säger:

sv: Väldigt! Men det var en riktig utmaning, otroligt jobbigt, men lätt värt! Kram på dig fina du!

2013-06-25 | 09:55:31
Bloggadress: http://chippaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback