dag 3 - sommarjobb

Jesper sov hos mig inatt så han låg kvar och sov då jag for och jobbade. låter så vuxet å säga att man far och jobbar...menmen. På morgonenen hände det inte så mycket, de vanliga, diska och sånt. Till lunch drog jag hem, väckte jesper och stekte upp våfflorna från igår. Gav älsklingen lunch på sängen ♥ Efter lunchen blev det att jobba igen och där vid 12:45 hade vi ingenting att göra men sen satt jag och madde vid pianot och spelade å sjöng för dom. 
 
Ikväll har vi varit i Bjurholm och spelat match, förlorade med 3-2 och fått mycket myggbett..nu ligger jag i sängen och ska se ett avsnitt pretty little liars. Började jobba 8:00 imorgon så det blev ingen sen kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback