these days

 
Igår kväll drog jag, Clara och Paula till en konsert och träffade även andra tjejkompisar där. Dom grejade på och jag och en annan tjej gick på gatorna och sjöng Let it be. Köpte någon lemon dricka som var hur god som helst må jag då säga! Sen gick vi till någon bar och slog oss ner. Vid 2 hyrde jag och Clara en cykel och cyklade hem, tog ungefär 30 minuter. 

Idag drog vi till stranden borta vid flygplatsen men bara efter ett litet tag började de regna lite smått men de gick över ganska direkt och då blev det strålande sol. Vid 12 var det 32 grader så, rätt skönt. brände mig lite smått på benen men de överlever. Jag och Clara åt lunch där och sen tog vi oss hem med hjälp av buss, tåg och tunnelbana. Det tog över 2 timmar tills vi var hemma. haha men vi gjorde det bra. 

Ikväll har jag , Clara och Maria varit och sett en blues konsert och nu sitter jag och snackar med socialt folk och kollar skotrar på blocket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback