sällskap i vännäsby

Kom hem från Östersund igår kväll vid 21. Jag berättar mer om det senare, orkar inte ta allting just nu. Vid 10 någon gång hämtade johanna mig och vi drog in till vännäsby. Tog med oss filtar for sen bort till reningsverket och satt där och snackade och lyssnade på musik. Efter ett tag kom även Jesper, Dennis och Jonte dit och gjorde oss sällskap. Senare på kvällen blev det kvällsmacka hos dennis och sen drog jag till jesper och sov där. ♥ 
 
vakna kring 14 idag, ville bara fortsätta sova. Men vid 18 skjutsade jesper hem mig och då blev det att käka middag, grillat. 
 
 
 

Kommentarer
Sofia - TÄVLING PÅ BLOGGEN säger:

fin tjej!

2013-07-08 | 12:06:25
Bloggadress: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback