sötsursås♥

 Började skoldagen med att jag hade sjukt mycket tid på morgonen vilket jag aldrig brukar ha. Jag hann till och med att göra lockar i håret! glad ida. första lektionen var mentortid och sen matte. Till lunch idag fick vi chicken nuggets med ris och sursötsås ♥♥♥♥ sjukt gott ju!. När vi hade spanska så fick vi tillbaka våra oförberädda prov och godis ♥ thihihih. Efter skolan satte jag mig och spelade lol med Jesper. Nu har jag ätit och ska nu och kolla på våran träning<3
Marcus.
en av killarna jag kommer sakna sjukt mycket när jag börjar gymnasiet. kommer inte kunna träffa
han nå mycket då. kanske hemma och sånt på helgerna eller något men inte i skolan om han inte
går på samma skola som mig. Men kommer ändå sakna att kunna vara med han hela tiden ju..♥
vi får göra det bästa av det tills vi slutar 9an♥

Kommentarer
Anonym säger:

Snälla, lär dig skriva

2013-01-10 | 19:24:27
FlizanLizan säger:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-12 | 22:22:20
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback