du ritar som om det vore en minecraft värld

Fått träffa och pussa på min älskling idag, något mycket. älskar dig det vet du!
Hängt annars med madde. Både Moa och Maja var inte i skolan idag så..de va madde som gällde idag alltså!
inte för att jag klagar, hon är min bästevän ju♥
Fick mig ett gott skratt på bilden då madde ritar som om det vore en minecraft värld :]] 
Till och med läraren sa : minecraft tjejen nu måste du jobba.
haha han var as tuff, det var en vikarie. ingen aning vad han hette dock men he skit i samma. 
 

Kommentarer
Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥ säger:

Svar: Nej, jag har en gratisdesign nämligen :)

2013-01-25 | 22:31:54
Bloggadress: http://missnock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback