Var nervös inför Nationella

 
Var lite nervös över hur det skulle gå på Nationella provet idag men allt föll på plats när man satt där i tystnaden och skrev och läste som bara den. Det var klart efter 200 minuter, vilket känns länge när man säger 200 minuter men det gick rätt fort. 
 
Till lunch drog jag,jesper,moa,maja och madde på tre kronor och köpte pizza, jag tog en kebabrulle i allafall. Klockan 13:00 skulle alla 9or se en bio. Det var ingen svensk text så jag fattade inte så mycket sen somnade jag till lite också. 
 
Efter skolan for jag till bästavännen Madde. Vi skulle se one tree hill på swefilmer men det gick inte så vi gjorde inte så mycket faktiskt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback