kommer aldrig bli less på dig

 
 
Älsklingen har sovit här sedan måndag och är inte less på honom än, kommer jag aldrig bli. Igår for jag, pappa och han till Nordmaling och fiskade med farmor. Jag övningskörde dit. Gick riktigt bra tills jag kom in till en rondell då jag fick panik och gasade. Tur att vi alla överlevde! Jag fick de första fiskarna men även de minsta fiskarna också. Sedan fick farmor och alla andra mycket fisk, jag fick nästan ingen. 
 
På kvällen sov han hos mig igen , ♥ Idag sov vi till 12, gjorde frukost och sedan for han hem för att han skulle städa och packa. Imorgon drar jag och han till min morfars stuga tills på lördag. Tar tåg in till umeå vid 12 och sedan bil ner till husum vid 16 med morfar och Inger. (Inger är hans fru) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback