från det ena till den andra

På morgonen hade vi nationellt prov i so. Första året det är ett nationellt prov i so. Såklart fick vi i historia..det svåraste tycker jag. Tänk all historia, det kan va vad som helst, för hur länge som helst osv. Nog skrev jag på allt men vet inte hur mycket som var rätt utav det jag skrev, haha! 
 
På lunchrasten var jag ute hela tiden, gick lite för mig själv och tankarna for från det ena till det andra. Solen sken och allt underbart ute, förutom myrorna som va på en när man satte sig på marken...
 
Efter skolan hade vi spelningen med bandet och Tommy (våran privatlärare) var där. Vi har han varje tisdag nu fram tills vi far till Ryssland på musikläger den 1 maj! :D Ska bli hur kul som helst! Vi ska få fara till ett barnhem bland annat och spela för dom osv. Jag ska ta med mig någon liten leksak från när jag var liten som dom kan få, hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback