my bestfriend

madde är min bästavän. så länge jag kan minnas har hon alltid varit någon speciell för mig. hon finns där för mig i alla lägen. även när jag inte vill, så finns hon där och ger alltid ut det bästa av konsekvenserna. madde är en vän som jag aldrig kommer släppa. det är hon som får mig må på det bra humöret överallt. vars jag än är. vi kommer alltid på konstiga och roliga idéer. vi gör nästan allt tillsammans.

Love of my life, my soulmate
You're my best friend
Part of me like breathing
Now half of me is left

Don't know anything at all
Who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me

Color me blue I'm lost in you
Don't know why I'm still waiting
Many moons have come and gone
Don't know why I'm still searching

Don't know anything at all
And who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me

Hmmm hmmm mmm
Uhhh oohhh aahhh
Hooo aahhh ohh ohhh


Now you're a song I love to sing
Never thought it feels so free
Now I know what's meant to be
And that's okay with me

But who am I to say you love me
And who am I to say you need me
And who am I to say you love me
Mmmm hmmm

I don't know anything at all
And who am I to say you love me
I don't know anything at all
And who am I to say you need me
I don't know anything at all
I don't know anything at all
I don't know anything at all

I don't know anything at all


Kommentarer
It's just moi! säger:

snygg header!

2012-09-06 | 18:48:05
Bloggadress: http://ilromanista.se/
♫♪ sandra T säger:

ha en fin kväll! :)

2012-09-06 | 19:47:13
Bloggadress: http://www.sandramusic.blogg.se
Nina säger:

Sv; Japp, men det är bättre nu :)
Allt bra? :D

2012-09-06 | 19:55:54
Bloggadress: http://ninanella.blogg.se/
maddiiiis<3 säger:

aw älskar dig hjärtat du är bäst!!<3

2012-09-06 | 20:53:24
Bloggadress: http://maaddess.blogg.se
LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus säger:

sv: Tack!

Usch vad tråkigt att höra! Hoppas du mår bättre snart! :) Med mig är allt bara bra, hittills i alla fall. Min familj har varit sjuk så det är väl bara en tidsfråga innan det når mig. haha! :p

2012-09-06 | 21:11:54
Bloggadress: http://nattstad.se/babustyle
Förvirrad tjej 12 år säger:

Snälla du, kan du inte översätta den här texten till förståelig svenska. "ger alltid ut det bästa av konsekvenserna" och "får mig må på det där bra humöret överallt". Vad betyder det här??

2012-09-07 | 10:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback