marcus första make-up

fick sluta tidigt idag för att det blev ingen sista lektion. på lagpassen pluggade jag till so provet jag har imorgon och sen hade jag spec.svenska. till lunch blev det parisare, inte världens godaste mat men den går ner ändå. va så fett hungig så:) haha marcus gjorde världens  "finaste" sminkning på mig idag när vi fick håltimme..pinsamt när alla andra såg mig men..
 
när jag cyklade hem va de en tant som frågade vem som hade målat mig så fint! haha
marcus första sminkning! väldigt vackert...♥

Kommentarer
Linn säger:

Jo, det kan jag väl göra. Ska jag bara göra headern eller hela bloggen? & hur vill du att den ska se ut? :)

2012-09-26 | 15:45:37
Bloggadress: http://llllllinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback