marcus åström

vart ska jag börja?
du finns där i alla lägen. du har sån grymt skön humor och allmänt cp störd men ändå så gullig på ditt egna lilla sätt. du är min mini jörgen, min Mack33, min hk polare, min klasskompis, min bästevän. du är speciell på ditt egna lilla vis men du är ändå så underbar! asså hur skulle jag egentligen klarat mig utan dig? 
varför jag är så glad när jag är med dig är pga dig. har mina små humörsvängar, det vet både du och jag men vi har ändå så kul ihop. kan bli lite våld och cp och de kan du å men något säger att jag inte kan lämna dig och sånt. innerst inne vet alla att du är vacker och underbar. du är vacker som du är. 
 
jag älskar dig vännen min♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback