Thailand, dag 9 och dag 10

Måndag 5 Oktober
 
For till stranden med bussen klockan 9 på morgonen. Åt god frukost innan. Vi åt lunchen påväg hem från stranden. Klockan 15:00 var Gustav och Evelina med i thaiboxningen på hotellet. En kul grej bara. På kvällen tog vi en tuk tuk upp på berget till en reaggebar och åt jättegod mat till solnedgången.
solnedgången
mini ödla
ljus
lampa
min och emils, haha
 
Tisdag 6 Oktober
 
Vi åkte på en utflykt och for och snorkla hela dagen. Vi snorklade både från stranden och båten. Vi var på öarna raya island och caral island. Man såg sjukt mycket fina fiskar. Synd att jag inte hann köpa en undervattenskamera...Vi köpte bröd så vi kunde mata fiskarna och när man slängde i en brödbit blev det plötsligt ungefär 100 fiskar till där på 2 sekunder. Vi kom hem vid 17 och då for jag,pappa,Evelina och Emil och såg på thaiboxning när dom tränade. Killarna som tränade var nog sjukt vältränad! Dom hade 8-pack, en kille var 12 år. Helt sick. Vi åt inte mat ute på en restaurang som vi har gjort alla andra kvällar utan vi köpte plockmat som vi åt hemma istället. 
haha, högra båten åkte vi med. inte den vänstra tyvärr..
en liten pepsi. fick dom gratis men annars som ni kan se kostar dom 10 bath. (2,50 svenska kronor ungefär)
jag. det var så sjukt kul! går inte att förklara känslan. Ni ska inte vara höjdrädda i allafall!
ta mig tillbaka
brorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback