Thailand, dag 7 och dag 8

Lördag 3 Oktober
 
Har varit vid stranden ett tag, väldigt varmt var det. Varmaste dagen känns det som. På vägen tillbaka till hotellet stannade vi och åt lunch och sen va vid poolen. Somnade vid poolen i solstolen ungefär 45 minuter men som tur var så brände jag mig ingenting. Efter det gick jag upp och duschade. Jag och mamma for sen och skulle shoppa lite men då började det spöregna så vi väntade tills det var över. Jag köpte en USA bikini. Det var det enda jag köpte den dagen..haha. Sen blev det middag på en fin restaurang och senare på kvällen satt vi ute på balkongen och pratade och hade skoj. Efter det gick jag in till hotellrummet och skypade.
mango juice
 
Söndag 4 Oktober

Chillade vid poolen. Åt frukost på balkongen. Det regnade rätt så mycket men det var sol typ max 30 minuter..haha. Vi spelade fotboll och badade i regnet. Vi for och åt middag på café opera där det fanns live musik och det var sjukt god mat. Jag köpte en calzone, haha. Blå husets pizza i Vännäsby kan jag lova är mycket godare men den där calzonen var inte så tokig heller..På kvällen spelade jag och mamma kort och vi hade en ödla i rummet...vi fick inte ut den..tyvärr.
spelade fotboll i regnet
waving pool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback