spydde

Idag har det bara gått bra. Har tränat till en hemlig grej vi ska göra på lucia cupen i skolan!:) kan inte säga det för det kan vara andra än dom som går i årskurs 9 på hammarskolan som läser min blogg så...shh about that !:)♥ men det kommer i allafall bli jävulskt grymt säger jag bara! 
Efter skolan drog jag till madde, låg och myste i hennes säng, såg lite one tree hill, eva och adam och massa..bytte film hela tiden för jag kunde inte bestäma mig vad jag ville se..:]]  som vanligt.

Sen for jag och åt middag och efterrätt hos farmor och farfar och på kvällen blev det träning. For hem tidigare från träningen för jag spydde... nu har jag just duschat och nu ska jag sova...får se om det blir skola i morgon eller inte. ha så bra så länge! pusshej!
 
jag idag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback