mitt praso val

Fått veta det man valde till praso som vi ska ha på onsdag. Jag har valt frisör på Dragon och musik på Midgård.
Till lunch va det något konstigt men det var rätt gott! Gick och åt med Emelie idag. Det var sjukt länge sedan jag va med henne och typ snacka med henne...haha, men typ. Imorgon ska jag i allafall vara med henne om det går för hennes föräldrar om dom inte ska göra något. På spanska lektionen idag fick vi fika. Vi hade bakat fika och bjöd våran spanska grupp och den andra spanska gruppen för att vi förlorade mot den andra spanska gruppen på ett spanska prov...
Efter skolan följde moa och maja med mig hem och vi har suttit och kollat i skolkatalogen för gymnasiet. Det blev ingen träning för mig idag, är lite smått förkyld. Har spelat lol med kompisar och nu ska jag diska och städa bort lite. Sen blir det att skypa och spela ännu mer tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback