vill ni ha sommar eller vinter?

Idag började dagen med ett matteprov som gick sådär, sen så hade jag även musik prov idag också och det gick asbra! hade 28/28 rätt. efter de hade jag träslöjd så då gjorde jag klart min skylt som jag och linn hålller på med. slutet av skolan hade vi idrott och då sprang jag och madde cooper test, gick sådär. fick i allafall 4 sekunder bättre än förra året :) nu är jag hemma, har varit på ku avslutning i kyrkan. vi spelade brännboll och hade de kul med glass och mat. ååå, såg en bild på såpbubblor och nu vill jag fara och köpa de och blåsa blåsa och blåsa...! vill sjukt gärna ha sommaren också!
vill ni ha sommaren?!
källa: google

Kommentarer
Petra säger:

detsamma gumman!

2012-05-30 | 20:18:08
Bloggadress: http://petrathor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback